Menu

streda 21. januára 2015

Rose of Bulgaria - balzam na pery

Balzam na pery od značky Rose of Bulgaria sa predáva v malom okrúhlom kelímku. Jeho poznávacím znamením je červený vrchnák a jemný ružový balzam vnútri.


Tento balzam obsahuje prírodnú ružovú vodu, ktorá hydratuje pery; vitamín E, ktorý zvyšuje elasticitu pier; včelí vosk, ktorý pery regeneruje; bambucké maslo, ktoré takisto pomáha hydratácii pier a UV filter, ktorý chráni pery pred škodlivým slnečným žiarením. 


Samotný balzam má konzistenciu podobnú vazelíne a preto dobre drží na perách. Je priesvitný a zanechá za sebou ľahký lesk. Jeho vôňa je jemná a sladká, ale nepodobá sa na vôňu ruží. Aplikácia je najjednoduchšia prstami alebo aj štetcom na pery. 


Úroveň hydratácie je tu stredná až vysoká, ale čo ma najviac prekvapilo, je schopnosť tohto balzamu naozaj ozdraviť pery. Zo začiatku som bola mierne skeptická a povedala som si: len ďalší balzam do zbierky. Ale už po prvých dňoch som cítila zmenu. Moje pery boli vysušené a nejaký balzam potrebovali každých päť minút. Tento Rose of Bulgaria ružový balzam im vrátil schopnosť udržať vodu. Raz si ho nanesiem a niekoľko ďalších hodín mám pokoj. Pocit vysušenia sa úplne vytratil.


Mne sa tento balzam veľmi páči a ak aj vás trápia vysušené pery, bude pre vás to pravé. Kúpiť si ho môžete online na ruzovakosmetika.cz za cenu okolo 1,50 € (kúpiť tu). Na tomto e-shope si môžete kúpiť aj ďalšie výrobky značky Rose of Bulgaria, ktorá obsahuje ružovú vodu alebo ružový olej. Na stránke sa veľmi jednoducho orientuje a posielajú aj na Slovensko. Už za dva dni bol môj tovar pripravený k vyzdvihnutiu :)

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

2 komentáre:

  1. može byt celkom fajin ale ked pišeš že je ako vazelina tak neviem či by mi vyhovoval lebo doposial som sa takych balzamov radšej vzdala nevyhovovali, inak vyzera dobre

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vazelína je hneď prvá v zložení tohto balzamu, takže s týmto tu treba rátať :)

      Odstrániť