Menu

pondelok 26. januára 2015

La Roche-Posay *Cicaplast Baume B5* pleťový balzam

La Roche-Posay kozmetika je vhodná pre pokožku, ktorá je citlivá a potrebuje extra starostlivosť. Cicaplast Baume B5 je pleťový balzam, ktorý upokojuje a ozdravuje pleť. Použiť ho môžete dvakrát denne, aplikuje sa na vyčistenú pleť, s výnimkou očného okolia. 


Účinné látky:

La Roche-Posay Cicaplast Baume B5 obsahuje komplex minerálov, konkrétne meď, zinok a magnézium, ktorý stimuluje tvorbu nových buniek. 5 % pantenol upokojuje podráždenie a iritáciu. Madecassoside je extrakt z Centella Asiatica a táto látka podporuje optimálnu organizáciu buniek, a zároveň pôsobí antibakteriálne. 

Pre koho sa tento krém hodí:

Cicaplast krém môže používať každý typ pokožky, suchá, normálna aj mastná. Hodí sa najmä pre citlivú pokožku, ktorá má sklony k začervenaniu a podráždeniu. Ak je vaša pleť po dermatologickom zákroku, trápia ju lišaje či drobné poranenia - aj pre vás sa hodí tento krém. Skrátka, ak potrebujete pokožku upokojiť a zahojiť, tento krém je určený presne na to.

Konzistencia:

Tento krém má hustejšiu konzistenciu, ale napriek tomu sa rýchlo vstrebe do pokožky. Neupcháva póry, neobsahuje parabény, ani parfumy. Vôňa preto nie je extra príjemná, ale krém dlho neostane na pokožke, a preto mi to nevadí. 


Moje skúsenosti:

Tento krém som si kúpila, keď ma trápila suchá pokožka a akné zároveň. Moja pleť bola vtedy červená a podráždená, necítila som sa príjemne, bol to taký nepríjemný ťahavý pocit. Navyše na nej boli vysušené šupinky a veľmi citlivé miesta. Keď som si prečítala popis tohto krému, rozhodla som sa ho vyskúšať. Kúpila som si menšie 40 ml balenie, ale predávajú ho aj vo veľkosti 100 ml. 

La Roche-Posay Cicaplast Baume B5 sa mi zapáčil od začiatku používania. Má balzamovú konzistenciu, čo znamená, že je ľahký a hustý zároveň. Rýchlo sa vstrebe do pokožky, ale budete cítiť, že ste si nejaký krém aplikovali. Pleť ostane nielen upokojená, ale aj hydratovaná. To je veľmi veľké plus, pretože už som nemusela používať ďalší krém na hydratáciu, aj keď som mala suchú pleť. Ak je vaša pleť mastná, možno bude vhodnejšie krém používať večer. Cicaplast sa rýchlo vpije do pokožky, ale zanechá na nej ľahký film. Suchej pleti sa to bude určite páčiť, vyzerá to zdravo. Ale mastnej pokožke by to mohlo prekážať. 

Aplikovať si stačí tenkú vrstvu a treba ju dobre vmasírovať do pokožky. Je dobré, keď krém prenikne hlbšie do pokožky, pretože obsahuje účinné látky, ktoré naozaj pomáhajú pleti. Po niekoľkých týždňoch používania som pozorovala obrovské zmenšenie začervenania pleti. Odstránený bol aj nepríjemný ťahavý pocit. 


Navyše som tento krém začala používať aj ako bežný hydratačný krém na každý deň. Je to istá forma prevencie proti začervenaniu pleti, a to nielen z dôvodov ako akné či suchá pleť. Tento krém používam aj vtedy, keď skúšam nejaký nový mejkap alebo korektor a podobne. Nikdy človek dopredu nevie, ako bude pokožka reagovať a tento krém mi slúži ako taká ochranná bariéra. Pomáha chrániť pokožku pred podráždením a alergickými reakciami. 

Ak aj vás trápia podobné problémy, alebo hľadáte ochranný balzam pre vašu pleť, skúste La Roche-Posay Cicaplast Baume B. Mne sa veľmi osvedčil a rada si kúpim aj ďalšie balenie.

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Kozmetiku značky La Roche-Posay si môžete kúpiť v drogérii, lekárni alebo online. Cicaplast Baume B5 stojí podľa veľkosti balenia od 6 do 12 €.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára