Menu

sobota 17. januára 2015

Maybelline *Baby Lips* Intense Care - balzam na pery

Hodnotenie Baby Lips od značky Maybelline pokračuje. Tri balzamy som si kúpila pred pár mesiacmi a ich hodnotenie si môžete prečítať v tomto článku. Nedávno som si kúpila ďalší do zbierky a v jasno žltom obale sa skrýva priesvitný balzam s názvom Intense Care


Intense Care má jemnú ovocnú vôňu a je priesvitný, perám dodá len jemný lesk. Výdrž je rovnaká ako u ostatných balzamov - priemer. Po jedení alebo pití bude potrebná ďalšia aplikácia. 

Názov Intense Care naznačuje, že táto tyčinka by sa mala intenzívne starať o pery, teda ich hĺbkovo hydratovať. Podľa mňa má balzam krémovejšiu textúru ako ostatné, čo som vyskúšala a veľmi dobre hydratuje pery. Ale napriek tomu mojím favoritom naďalej ostáva zelený Mentol Fresh. Ten má tiež skvelú hydratáciu a viac sa mi páči mentolová vôňa ako ovocná. Ale ak je to u vás naopak, tento balzam vás určite nesklame.

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára