Menu

pondelok 17. augusta 2015

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Fibreforce - posilňujúca kúra na vlasy

Po mojich pokusoch s onduláciou vlasov som potrebovala veľmi výživnú masku na vlasy. Rozhodla som sa vyskúšať niečo nové a kúpila som si Schwarzkopf Professional BC Bonacure Fibreforce *Posilňujúcu kúru* na vlasy pre extrémne poškodené vlasy. 

Úlohou tejto masky je intenzívne doplniť tekutiny do extrémne poškodených vlasov. Jej konzistencia je typická pre masky na vlasy, je biela a ľahko sa vymýva. 
Moje hodnotenie tejto masky je veľmi pozitívne. Priznám sa, neočakávala som veľa, jednak preto, že som predtým o maske nepočula, a tiež balenie nie je extrémne príťažlivé. Ale výsledok je naozaj úžasný. Vlasy sú vyživené, hebké a oveľa zdravšie. Ja si túto masku určite kúpim opäť (dostať ju na parfums za cenu okolo 7€).
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára