Menu

pondelok 24. augusta 2015

Makeup Revolution *púder na tvár* Pressed Powder

Makeup Revolution je značka, ktorú si u nás môžete kúpiť online na parfums.sk. Ja som túto značku začala skúšať hneď, ako bola u nás dostupná. Môj prvý dojem z nej bol vynikajúci, pretože som si objednala skvelú paletu tieňov na oči. A hoci paliet mám doma neúrekom, táto stále patrí medzi moje najobľúbenejšie - Flawless paleta 32 tieňov (hodnotenie tu). Aj preto som sa rozhodla pokračovať v objavovaní tejto značky. Ďalší vynikajúci objav bol zvýrazňovač na lícne kosti (hodnotenie tu). Samozrejme objavili sa aj menej podarené výrobky - vôbec ma nenadchla paleta korektorov (hodnotenie tu) či rúže tejto značky (hodnotenie tu). 
Takže zatiaľ je stav vyrovnaný - 2:2. Ako ďalší výrobok od značky Makeup Revolution som sa rozhodla vyskúšať púder na tvár s názvom Pressed Powder

Tento púder je dostupný v štyroch odtieňoch: Natural, Porcelain, Warm a Translucent. Na púder je to dosť málo odtieňov, ale tak dá sa z nich vybrať. Ja mám odtieň Translucent, ale v žiadnom prípade to nie je priesvitný púder. Je to svetlá béžová so žltými podtónmi. 

Balenie púdru má veľkosť 6,8 gramu, a ako môžete vidieť na obrázku, nie je to klasické balenie. Otvára sa vysunutím púdru doprava, ale má pevný uzáver, preto nehrozí, že sa náhodne otvorí v kabelke. Kabelku spomínam preto, že toto balenie je priam stvorené na úpravu počas dňa. Okrem pevného uzáveru má vzadu celkom veľké zrkadlo, a vnútri obsahuje malú hubku na aplikáciu. Musím sa priznať, ja som svoju hubku vyhodila, pretože s nimi nerada nanášam púder vo všeobecnosti. Ale niektorým z vás možno príde vhod. Ja svoje púdre aplikujem kabuki štetcom a výnimkou nie je ani tento púder. 

Pressed Powder je určený na zmatnenie pleti a zakonzervovanie mejkapu. Ja mám mastnú pleť, a v polovici dňa začne maz prerážať mejkap. Dovtedy tento púder robí svoju prácu poriadne. Poobede si však musím pleť prepudrovať znovu. Čo sa týka predĺženia výdrže mejkapu - tu by som povedala, že púder nie je to hlavné. Ak mám dlhotrvajúci mejkap, vydrží celý deň. Ak nie, potom sa mejkap začne rozpadávať skôr - od púdru to nezávisí. Avšak púder je nápomocný, keď si aplikujem len korektor. Vtedy dokáže zakonzervovať korektor na mieste na celý deň. 
Konzistencia je klasický púder. Síce nerobí hrudky, ale nie je extra jemný či extra hebký - skôr taký lepší priemer. Nanáša sa dobre (ako som spomínala - u mňa kabuki štetcom) a nerobí na tvári šmuhy. Dá sa jednoducho rozmazať do stratena a dá sa aplikovať aj len na niektoré časti tváre (napríklad len na nos, či T-zónu). Potom je však potrebné vybrať si odtieň, ktorý presne sedí s pokožkou.

Púder má jemnú vôňu, ale cítite ju len pri privoňaní k obalu. Pri aplikácii nič cítiť nebudete. Medzi ďalšie výhody púdra patrí to, že sa nedrobí ani nelieta pri aplikácii vo vzduchu. 
Tak teda kam tento púder zaradiť? Je to jeden z tých skvelých produktov, ktoré ma nútia spoznávať túto značku ďalej alebo je to veľké sklamanie ako korektory či rúže? Úprimne - je to stred. Je to dobrý, klasický, poctivý púder na tvár. Na pol dňa zmatní pleť a mierne predĺži výdrž mejkapu. Má skvelé a nápadité balenie. Ale na druhej strane, nie je to najlepší púder na svete. Konzistencia aj výdrž sa radia k lepšiemu priemeru v drogérii. Treba však dodať, že aj cena tohto púdru je “drogériová” a za ňu dostanete púder, ktorý neurazí a určite ho celý spotrebujete. Púder na tvár Pressed Powder stojí okolo 4 €.
Celkové hodnotenie: 3,5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára