Menu

streda 19. augusta 2015

Mary Kay *Duo minerálnych farieb na líca*

Mary Kay Duo minerálnych farieb na líca obsahuje lícenku a zvýrazňovač v malom, kompaktnom balení. Musím povedať, že som sa veľmi potešila, keď som tento produkt uvidela, pretože som sa chystala veľa cestovať (ako väčšina z nás v lete). A toto duo je na cestovanie ako stvorené. 

Duo minerálnych farieb na líca je dostupné v dvoch farebných prevedeniach - ružové s názvom Ripe Watermelon a broskyňové s názvom Juicy Guava. Ja mám odtieň Ripe Watermelon :)

Tieto farby na líca sa veľmi jednoducho rozotierajú a nerobia žiadne šmuhy na líčkach. Preto je duo vhodné aj pre začiatočníčky s mejkapom. Pigmentácia je budovateľná, čo opäť nahráva menej skúseným. Môžete ho aplikovať v jemnej vrstve, čo je najlepšie urobiť so zvýrazňovačom a intenzitu lícenky potom zväčšiť dvoma aplikáciami. Ja odporúčam radšej dve tenké vrstvy ako jednu silnú - tá môže pôsobiť už príliš premaľovane. Výdrž je tiež takýmto spôsobom zvýšená a lícenka vyzerá sviežo celý deň. 

Celkové hodnotenie: Ja mám toto duo rada. Ako som spomínala, využívam ho najčastejšie na cestovanie - je malé, obsahuje kompletné líčka a ružový odtieň sa hodí naozaj ku všetkému. Ak aj vy máte chuť vyskúšať novú lícenku s Mary Kay duom nebudete sklamané. Duo stojí okolo 19 € (kúpiť tu).
Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára