Menu

nedeľa 2. augusta 2015

Clinique *Superprimer* podklad pod mejkap

Clinique Superprimer je jeden z tých výrobkov, ktoré stoja viac než by mali. Myslím, že tento podklad ma stál viac ako 20 €, a s takouto cenovkou boli spojené aj určité očakávania. 

Superprimer sa vyrába v štyroch verziách: ružová pre sivastú pokožku, žltá pre začervenanie, oranžová pre farebné škvrny na pokožke a biela ako univerzálny podklad. 
Ja som si vybrala bielu, pretože momentálne ma žiaden z horeuvedených problémov netrápi. Tento univerzálny podklad pod mejkap má vytvoriť dokonale hladký povrch pre nanesenie mejkapu. 

Nuž a výsledok bol len priemerný. Nemám pocit, že moja pokožka je s týmto produktom dokonale vyhladená, ani že mejkap ostane na tvári celý deň neporušený. Nejaké menšie benefity to má, ale pre mňa je to úplne priemerný produkt za nadpriemernú cenu. Takže byť vami, ja by som perfektnú podkladovú bázu hľadala inde.
Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára