Menu

streda 26. augusta 2015

Lancome *Hypnose Drama* maskara

Narodeniny sú tradične deň, kedy nás naši blízky zahrnú darčekmi. Tie moje sú v máji a populárny darček, ktorý dostávam veľmi často je kozmetika :) Ani tento rok to nebolo inak a medzi darčekmi som si našla aj Lancome Hypnose Drama riasenku a Juicy Tubes lesk na pery. O Juicy Tubes lesku na pery som už článok napísala dávnejšie a pridala som k nemu aj najnovší odtieň, ktorý mi pribudol do zbierky - 33 Pamplemousse (hodnotenie tu). Je to priesvitný odtieň plný maličkých multifarebných trblietok, ktoré dokážu vyčariť vysoký lesk. Plus ako je u týchto leskov zvykom, aj tento odtieň vydrží na perách neskutočne dlho. 

Nuž ale naspäť k hlavnej hviezde tohto článku - Lancome Hypnose Drama maskara. Opäť jeden z produktov, ktoré som chcela vyskúšať už strašne dlho. Táto riasenka patrí medzi jeden z najpredávanejších produktov značky Lancome a má aj mnoho súrodencov, ako napríklad Hypnose Doll Eyes, Hypnose Volume, Hypnose Star, Hypnose Precious Cells, Hypnose Custom Wear Volume... a samozrejme všetky majú aj svoje vodeodolné dvojča. Moja Hypnose Drama nie je vodeodolná, ale mne to vôbec neprekáža. Aj napriek tomu dokonale drží celý deň, a ani nejaká tá slzička ju nerozmaže. 

Balenie je celé čierne a má minimalistický vzhľad. Všetky údaje o zložení sa dočítate na krabičke, v ktorej sa táto riasenka zvyčajne predáva. Tam sa tiež odčítate, že hlavnou úlohou tejto maskary je dodať riasam dramatický objem
Môj odtieň je klasická čierna s názvom Excessive Black, ale Hypnose Drama si môžete kúpiť aj v hnedom odtieni s názvom Excessive Brown, v modrom odtieni s názvom Exessive Blue, či vo fialovom odtieni s názvom Excessive Purple. Ja môžem hovoriť len za čierny odtieň, ale je to naozaj veľmi pigmentovaná čierna, ktorá krásne zvýrazní pohľad. 
Lancome Hypnose Drama dostala aplikátor, ktorý je tradičný aj netradičný zároveň. Tradičný v zmysle, že sú to klasické štetinky, žiadna guma. Štetinky sú dlhé a pevné. Sú rovnakej dĺžky a rovnomerne pokrývajú celý aplikátor. Dokážu zachytiť každú mihalnicu a celú ju obaliť čiernym krémom. Čo je na tomto aplikátore netradičné, je jeho tvar. Ten napodobňuje písmeno S. Zo začiatku sa mi práve preto s týmto aplikátorom ťažšie pracovalo, ale postupne som si zvykla. 

No a výsledný efekt? Ako vidíte na obrázku dokonalý. Riasy sú krásne oddelené, predĺžené, objemnejšie, zvýraznené - no skrátka všetko, čo ste si želali. Na zábere mám dve vrstvy maskary, ale ak pridáte aj tretiu, dosiahnete ešte väčšie riasy. Ako som spomínala maskara vydrží aj miernu vlhkosť a neopadáva. Mne sa síce občas stane, že sa maskara ku koncu dňa otlačí na viečko, kvôli mojej mastnej pokožke. Ale je celkom možné, že vás tento problém trápiť nebude, ak nemáte mastné viečka. 
Celkovo musím uznať, že táto riasenka bol skvelý darček. Veľmi sa mi páči a dodá skvelý výsledok. Ja vám ju môžem len odporúčať, a ja už pokukujem po ďalšej riasenke na vyskúšanie z rodu Lancome Hypnose, pretože táto urobila rodine veľmi dobré meno. 
Kozmetiku značky Lancome si môžete kúpiť v parfumériách či už kamenných alebo online. Hypnose Drama maskara stojí okolo 20 - 25 €.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára