Menu

štvrtok 6. augusta 2015

OPI *laky na nechty* 8 odtieňov

Laky na nechty značky OPI som chcela vyskúšať už celú večnosť. S touto mojou túžbou som sa zverila priateľovi a dostala som rovno 8 kusov :) Dva laky v klasickej 15 ml verzii a 6 malých lakov v darčekovej sade o veľkosti 3,75 ml. Vzhľadom na to, že tieto laky vyberal chlap, sú prevažne červené :D plus dva svetlučké odtiene a dva super tmavé. 

image
Všeobecne o OPI lakoch:
Nezáleží na veľkosti balenie, všetky OPI laky majú rovnakú konzistenciu. Na dosiahnutie plnej farby ako vo fľaštičke sú potrebné dve vrstvy. Laky sú však rýchloschnúce, preto opakovaná aplikácia nie je zdĺhavá. Textúra týchto lakov je krémová a laky sa ľahko aplikujú aj odlakovávajú. Výdrž je niekoľko dní - približne 4-5, potom sa začnú mierne odlupovať. Všetky laky sú lesklé, jeden veľký tmavý lak s názvom Lincoln Park After Dark obsahuje aj maličké zlaté trblietky. Avšak vo všetkých prípadoch sú laky hladké, žiadny pieskový efekt. 

image
Aplikátor:
Opäť či malé, či veľké balenie - aplikátor je rovnaký. Je tu môj obľúbený typ aplikátora, hladký a plochý. Musím však povedať, že pri malých lakoch je trošku problém s úchytom. Menší vrchnáčik sa ťažšie drží. Ale inak sú všetky štetčeky kvalitné a dobre strihané. Lak aplikujú rovnomerne a nerobia šmuhy. 

image
Laky plnej veľkosti:
Laky klasickej veľkosti, ktoré mám sú: krvavo červený odtieň s názvom What´s your point Settia? a tmavo hnedý lak so zlatými trblietkami s názvom First Class Desires. Ako som spomínala, oba laky sú lesklé. 

image
Malá darčeková sada:
Táto darčeková sada bola kúpená na letisku, ale dobrou správou je to, že každý z týchto malých lakov je dostupný aj v klasickej, veľkej verzii. Mojím najobľúbenejším odtieňom z tejto sady je hneď ten prvý na obrázku - Tickle my France-y (názvy sú trochu šialené, viem :D). Táto farba vyzerá vo fľaštičke dosť zvláštne, ale na nechtoch je to úplná nádhera. 
Toto je najlepší lak telovej farby, aký som kedy mala. Veľmi dlho som totiž hľadala náhradu za úžasný telový lak od značky Essence, ktorý sa volal Modern Romance. Ten bol ešte v starom, menšom balení - a to bola perfektná ružovo - hnedo - telová. Potom laky prebalili do nových balení, aké sú v drogérii teraz a názov síce ostal, ale lak je už obyčajnou ružovou, čím som teda veľmi nadšená nebola. Vyskúšala som odvtedy veľa telových lakov, ale až konečne pri tomto som bola opäť nadšená. Aj toto je ten mix ružovej, hnedej a telovej. Síce tu trošku prevláda tá hnedá, vôbec mi to neprekáža. Zo všetkých OPI lakov nosím tento najčastejšie, a úprimne aj najdlhšie. Nie preto, že by mal inú konzistenciu, ale preto, že nejaký malý úlomok na nechtoch vôbec nebije do očí, ako napríklad pri čiernom laku. 
Mojím druhým favoritom je Malaga Vine - vínová farba. Táto sa zase najviac páči priateľovi a vytvára sofistikovaný look. 

image
Na obrázku vidíte zopár lakov v akcii. Všetky dokážu byť s dvoma vrstvami pigmentované ako vo fľaštičke. Výhodou celej línie OPI lakov na nechty je to, že výber je obrovský. Nech sa vám zažiada akýkoľvek odtieň, určite ho niekde v OPI značke nájdete. 
Kozmetiku značky OPI si môžete kúpiť online. Môj najobľúbenejší odtieň laku na nechty Tickle my France -y pochádza z kolekcie OPI France Collection a ja si ho určite kúpim aj vo veľkom prevedení, keď tento maličký lak spotrebujem. 
Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára