Menu

sobota 23. januára 2016

Oriflame *bronzové perly* Giordani Gold

Tradičný bronzér nemôže chýbať v žiadnej kozmetickej výbave. Značka Oriflame nám ponúka verziu bronzových perličiek, ktoré ponúkajú mix rôznych hnedých odtieňov na vytvorenie dokonalého odtieňa.
Ja mám Giordani Gold bronzové perly v odtieni Dark Bronze. Balenie je celkom pevné a nájdete v ňom aj hubku a zrkadielko.

Pre mňa sa bronzové perly najlepšie aplikujú veľkým štetcom. Ten najlepšie vytiahne farbu z perličiek a rovnomerne ju nanesie na pleť. Odtieň tohto bronzéra je veľmi pekný, teplý a má v sebe aj dávku perlete. Na pokožke vytvorí krásne jemné, žiarivé tieňovanie.
Ja mám tieto perličky celkom rada, a ak ich niekde uvidíte, určite ich vyskúšajte.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára