Menu

piatok 1. januára 2016

15 najlepších produktov roku 2015

V roku 2015 som vyskúšala veľa nových produktov. Niektoré boli lepšie, iné horšie, ale týchto 15 bolo top. Toto je 15 najlepších produktov, ktoré som objavila v roku 2015 a rozhodne sa ich nemienim vzdať ani v budúcnosti.

*** PLEŤ ***
V roku 2015 som vyskúšala veľa produktov starostlivosti o pleť, ale len dva z nich by som odporúčala každému:
1,  Argand’Or Care *arganový pleťový olej s levanduľou* (článok tu)
Tento pleťový olej doslova premení pokožku - zjemní ju, vyživí, dodá hydratáciu, krásne vonia a rozjasní pleť. Môže ho používať každý, ráno aj večer, stačí pár kvapiek.

2,  Timeless Truth *sérum na zmenšenie pórov* Pore Minimizing Green Tea Serum (článok tu)
Zelený čaj, nechtík a aloe vera sú kombinácia, ktorá zmenila môj mejkap. Mnohé veci sa na pleti dajú zakryť, ale rozšírené póry, to je zložitý boj. Avšak toto sérum ich krásne stiahne a problém rozšírených pórov doslova zmizne.

*** MEJKAP ***
2015 bol skvelý rok pre mejkap. Vyskúšala som výrobky, ktoré sú v mojej poličke doteraz, nikomu som ich nedarovala, práve naopak kúpila som si ďalšie odtiene či nové balenia.
3,  Bourjois *Healthy Balance* púder (článok tu)
Tento púder zmenil môj názor. Dovtedy bol pre mňa púder len doplnok, teraz je to plnohodnotná súčasť mejkapu. Healthy Balance púder má jemnú textúru, krásnu pigmentáciu, poskytuje krytie navyše, zjednotí pleť a má krásne balenie.

4,  Rimmel - krémová ceruzka na oči - Scandaleyes/Kate (článok tu a článok tu)
Začala som opatrne s jednou ceruzkou, ale postupne sa pridávali ďalšie. Tieto ceruzky sú skvelé krémové tiene na oči, ktoré používam rovnako ako Maybelline Color Tattoo. Najprv si nanesiem podklad pod očné tiene, potom krémový tieň a nakoniec klasické tiene. Tieto ceruzky sú úžasné, pretože sú krásne pigmentované, vďaka nim očný mejkap vydrží celý deň a ich použitie je úžasne jednoduché. 

5,  Bobbi Brown *Smokey Eye Mascara* (článok tu)
Najväčší dojem na mňa v roku 2015 urobila táto riasenka od Bobbi Brown. Dokáže vyčarovať nádherné riasy, ktoré ostanú rovnaké po celý deň.

6,  L’Oreal *mejkap* Infallible 24H-Matte (článok tu)
Vysoké krytie, matný finiš a s úžasným púdrom spomínaným hore aj celodenná výdrž. Toto je skvelý mejkap na tie dni, keď potrebujete poriadny mejkap - teda keď potrebujete úplné zakrytie chybičiek.

7,  Sleek Makeup - lícenka - Blush by 3 (článok tu)
Lícenka vyčaruje dojem zdravej a rozjasnenej pokožky ako nič iné. Toto trio od Sleek je skvelé v tom, že ponúka nielen rozličné odtiene, ale aj konzistenciu. Mixovať odtiene a krémový s púdrovým finišom je nielen zábava, ale prináša to aj krásne, zdravé líčka.

8,  Alverde *balzam na pery* nechtík lekársky (článok tu)
Tento balzam na pery som objavila v roku 2015 a odvtedy som už spotrebovala ďalšie tri balenia. Balzam s nechtíkom je úžasne hydratačný a hustý, ideálny pre výživu pier.

9,  Maybelline - Baby Skin - podklad pod mejkap (článok tu)
Ako som spomínala vyššie, najviac ma v roku 2015 nebavili rozšírené póry. Na ozajstné stiahnutie pórov som našla skvelé sérum, na to kozmetické len naoko stiahnutie som objavila Maybelline Baby Skin. Póry krásne vyplní a mejkap sa nanáša na dokonale hladkú pleť.

*** TELO ***
Starostlivosť o telo sa u mňa skladá z dvoch základných krokov: píling a hydratácia. V roku 2015 som našla skvelý píling, telový krém a krém na ruky aj na nohy.
10,  Freeman - telový píling - granátové jablko (článok tu)
Spojenie drsnejších zrniek cukru a lahodnej vône granátového jablka vyniesli tento píling na popredné miesto v starostlivosti o pokožku tela v roku 2015.

11,  Balea - ošetrujúci telový krém s bambuckým maslom (článok tu)
Na tomto kréme sa mi najviac zapáčila jeho univerzálnosť. Môže ho používať každý, vzhľadom na neutrálne balenie a vôňu, a netreba zabúdať na skvelú hydratáciu a rýchle vstrebávanie.

12,  Manufaktura *pivný krém na ruky* (článok tu)
V tomto kréme sa snúbi hydratácia a skvelá vôňa. Ak ste tak ešte neurobili, určite vám odporúčam tento krém na ruky vyskúšať.

13,  Burt´s Bees - kokosový krém na nohy (článok tu)
Toto je úplná lahôdka. Tento krém na nohy tak úžasne vonia, že ho mám chuť zjesť. Nehovoriac o tom, že je hustý, ale dobre sa vstrebáva a tak poskytuje chodidlám prvotriednu hydratáciu.

*** VLASY ***
Moje vlasy si v tomto roku užili viac ako dosť. Skúšala som na nich farbenie aj trvalú onduláciu, a preto som medzi najlepšie výrobky tohto roku musela zaradiť jednu skvelú masku na vlasy. No a v rebríčku najlepších produktov nemôže chýbať produkt, ktorý sa mi osvedčil na bežné používanie ako rýchla záchrana.
14,  Schwarzkopf Professional BC Bonacure Fibreforce - posilňujúca kúra na vlasy (článok tu)
Ak chcete naozaj vyživené a uhladené vlasy, túto masku musíte vyskúšať. Ani ja som jej spočiatku veľmi nedôverovala, ale už po prvom použití ma dostala.

15,  Syoss *suchý šampón* Anti-Grease (článok tu)
Suchý šampón je rýchla záchrana pre mastné vlasy. Každodenné umývanie vlasom neprospieva, a preto príde suchý šampón mnohokrát vhod. V roku 2015 som ich vyskúšala niekoľko, ale tento je jednoznačne najlepší.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára