Menu

utorok 12. januára 2016

Garnier *skrášľujúci suchý olej* Ultimate beauty oil

O blahodárnych účinkoch pleťových olejov som tu už zopár článkov napísala. Práve moje pozitívne skúsenosti s pleťovými olejmi, ma prinútili vyskúšať telové oleje. Síce ma trochu odrádzal fakt, že by moja pokožka mohla ostať príliš mastná príliš dlho, napriek pochybám som si olej kúpila. A teraz mu musím vzdať hold. Suchý telový olej je úžasný. Vstrebe sa veľmi rýchlo, úžasne vonia a krásne hydratuje pokožku.  Kúpila som si skrášľujúci suchý olej od značky Garnier Body s názvom Ultimate Beauty Oil - Skin Perfector


Garnier Ultimate Beauty Oil

Názov tohto oleja je Skin Perfector a  sľubuje rozžiarenú, vyživenú, skrátka perfektnú pokožku. Olej obsahuje zmes štyroch rôznych vzácnych olejov - arganový, makadamiový, mandľový a olej z ruže
 Arganový olej obsahuje vitamíny A, E a F vďaka čomu dodáva pokožke mladistvý vzhľad. Dokáže udržať vodu v pokožke a pôsobí tiež ako prevencia strií či pomarančovej kože. 
Makadamový olej obsahuje vitamín B, vápnik, železo a fosfor. Je to zvláčňujúci olej, ktorý vyživuje suchú pokožku a dodáva jej hebkosť.
Mandľový olej obsahuje vitamíny A, B a E. Pôsobí upokojujúco a hydratačne na suchú pleť. Okrem toho zlepšuje pružnosť pokožky.
Olej z ruže obsahuje veľa vitamínu E a poskytne pokožke zamatovú hebkosť. Navyše ju chráni pred predčasným starnutím.
Táto zmes úžasne vonia a pokožka je po vstrebaní oleja žiarivá a mladistvá.


Garnier Ultimate Beauty Oil

Aplikácia je veľmi jednoduchá, olej si nastriekate na celé telo a potom ho jemne vmasírujete do pokožky. Olej sa takmer okamžite vstrebe a zanechá žiarivú a prevoňanú pokožku. Úroveň hydratácie je tiež veľmi dobrá, ale predsa len, pre veľmi suchú pokožku by som odporúčala hustejšie telové maslo. 
Balenie má 150 ml, ale vydrží vám celkom dlho, pretože si vystačíte s menším množstvom oleja. Mne sa tento suchý olej veľmi zapáčil a určite vám ho odporúčam vyskúšať. Kozmetiku značky Garnier si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Skrášľujúci telový olej stojí okolo 6 Eur. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára