Menu

utorok 14. júla 2015

**Štetce do záhybu oka**

Na vykúzlenie profesionálneho očného mejkapu sú potrebné štetce. S nimi dokážete mejkap lepšie rozotrieť dostratena, ale aj namiešať farby či vytvoriť kontrast. V tomto článku vám ukážem niekoľko alternatív štetca do záhybu oka. Vo svojej podstate je to štetec s dlhšími štetinkami nalepenými do kruhu. Primárne je určený do záhybu oka, lebo štetinky sa tam zmestia a rozotrú ostré línie tieňov na viečku. Pre najlepšie rozotrenie tieňa je najlepšie chytiť štetec až za úplný koniec rúčky, aby bol tlak čo najmenší. Ale samozrejme štetce sa dajú použiť aj inak, ale tomu sa budeme venovať až v závere článku. 
Momentálne v mojej kolekcii rotujú tri takého štetce: Zoeva Crease 228daVinci Classic Eye 4196 a Makeup Revolution E103



Tieto štetce sú všetky určené do záhybu oka, ale môžete si medzi nimi všimnúť malé rozdiely - veľkosť a dĺžka. Väčšie štetce sú určené pre väčšie oči, menšie zase pre menšie (ale samozrejme záleží aj na preferencii). Čím je štetec väčší, tým viac dokáže tiene rozotrieť a naopak. Menší štetec zanechá farbu viac koncentrovanú. 
Môj “najmenší” štetec do záhybu je od značky Makeup Revolution s názvom štetec na tieňovanie a prechody E103. Jeho štetinky sú kratšie a sú nalepené hustejšie pri sebe. Samotné štetinky sú umelé, takže sa ľahšie čistí a jeho cena sa pohybuje okolo 4 €. Štetec nie je až taký hebký, ako prírodné štetinky, ale zase nie je ani drsný. Mne sa najviac osvedčil na aplikovanie tieňa do záhybu, keď chcem, aby ostal viditeľný (najmä na vonkajšom kútiku oka). Tieňovanie s ním ide len mierne, ale ak máte menší priestor v záhybe, bude vám stačiť. Navyše má aj vytvarovanú rúčku pre lepší úchop. 
Prvý štetec, ktorý som si do záhybu zaobstarala bol štetec od značky Zoeva Crease 228. Pamätám si, že som si ho kúpila cez zľavový portál, a preto ma 10 € štetec vyšiel na 3 € (teraz si ho môžete kúpiť online). Mám ho už niekoľko rokov a stále je v top forme. Je vyrobený z prírodných štetiniek a pre moje oko má perfektnú veľkosť. Využívam ho primárne na rozotieranie tieňov. 



Najnovší prírastok do mojej kolekcie je daVinci štetec s názvom Classic Eye 4196. Zaobstarala som si ho ako pomocník k Zoeve, pretože ten som využívala príliš často a musela som ho stále umývať, aby sa nemiešali odtiene. A túto svoju úlohu si plní do bodky. Má približne rovnakú veľkosť, prírodné štetinky a cenovku okolo 13 €. Tento štetec je masívnejší a hodí sa pre väčšie oči. 
Ako som spomínala, tieto štetce majú aj ďalšie využitie. Ja ich využívam aj na tieňovanie nosa - ich veľkosť je na to úplne perfektná. Ďalšie využitie dostávajú aj pri akné. Ak nemám chuť aplikovať si mejkap na celú tvár, tak si len korektorom zakryjem problematické miesta a s týmito štetcami následne nanesiem púder. Takáto aplikácia je jemná, presná a účinná. 
Ak takýto štetec vo vašej zbierke ešte nemáte, ja vám odporúčam zaobstarať si ho. Má široké využitie, zjednoduší vám aplikáciu mejkapu, a ja nejaký z nich využívam pri každom tieňovaní oka. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára