Menu

streda 29. júla 2015

Lush *tuhý šampón* Seanik

Tuhý šampón má niekoľko výhod - je výhodnejší na cestovanie, vydrží strašne dlho a je s ním väčšia zábava. Jeho používanie je úplne jednoduché. Tuhý šampón namočíte do vody, chvíľu mydlíte medzi prstami a tak vytvoríte bohatú penu. Tú si potom aplikujete na vlasy ako bežný šampón. Ja som si kúpila tuhý šampón od značky Lush s názvom Seanik (u nás si ho môžete kúpiť online).





Lush Seanik je čistiaci šampón, ktorý obsahuje japonskú riasu Nori a riasu Karagén írsky mach. Oba obsahujú proteín, ktorý vyživí a zjemní vlasy. Šampón má výraznejšiu, bylinkovú arómu, ktorá ostane vo vlasoch. 





Ja mám môj tuhý šampón už približne pol roka, používam ho asi raz-dva krát týždenne a vyzerá takmer rovnako ako na obrázku. Skoro vôbec sa z neho nemíňa a dokáže skvele umyť vlasy. Tie sú vďaka tomuto šampónu zbavené všetkých produktov a mazu, ale zároveň sú jemné a hebké. Ja vám tento šampón určite odporúčam vyskúšať :)
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára