Menu

utorok 28. júla 2015

Kneipp *Bio telový olej*

Ak nie ste fanúšikom telových olejov, tak Bio telový olej od značky Kneipp vás presvedčí. Ja som tiež bola skeptická, pretože s olejmi to niekedy môže byť náročné, mastné a únavné. Ale tento bio telový olej je skrátka báseň - krásna vôňa, okamžité vstrebávanie a jemnučká pokožka. 



Kneipp Bio telový olej som vyhrala v DM letnom balíčku, prostredníctvom ich súťaže na facebooku. Keď som olej vytiahla z krabice a privoňala som k nemu, zacítila som jemnú, citrusovú vôňu. Po aplikácii oleja budete vôňu cítiť aj na pokožke. Mne sa citrusová vôňa veľmi páči, najmä v letnom období, pretože je ľahká a osviežujúca.
Ďalšia výhoda tohto oleja je okamžité vstrebávanie. Hneď po aplikácii sa olej vsiakne do pokožky a nezanecháva po sebe mastný film. Len zdravo sa lesknúcu pokožku. A vynikajúci je tu tiež stupeň hydratácie. V lete sa sprchujeme aj niekoľkokrát denne a preto môže byť pokožka suchá a šupinkatá. Tento olej hydratuje telo do hĺbky a koža ostane jemná a pružná niekoľko dní. 



Aktívne látky v tomto oleji sú grapefruitový olej, ktorý povzbudzuje látkovú výmenu v pokožke, podporuje prirodzenú regeneráciu a obnovu pokožky. Olej z rastliny Carthamus a olivový olej obsahujú bohaté množstvá nenasýtených mastných kyselín a tým chránia pokožku pred stratou vlhkosti.
Ja vám olej odporúčam vyskúšať, aj keď nie ste fanúšikmi telových olejov. Tento vás presvedčí :)
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára