Menu

štvrtok 23. júla 2015

Essence - 3D eyeshadow - duo očných tieňov

Essence 3D očné tiene som sa rozhodla vyskúšať len preto, že v balení vyzerajú naozaj krásne. Sú farebné a majú krásny dizajn. Na výber máme 9 odtieňov a ja som si vybrala odtieň 03 irresistible choco cupcake

Ako môžete vidieť na obrázku, majú krásnu pigmentáciu. Finiš je metalický a veľmi lesklý. Na očiach sú výrazné aj niekoľko hodín po aplikácii. Problémom týchto tieňov je nižšia výdrž. Ak si ich aplikujete samostatné, na očiach dlho nevydržia. Ja si vždy aplikujem najprv podklad, potom krémový očný tieň a potom tento. Je to prácnejšie, ale na druhej strane mi takto tiene vydržia super lesklé celý deň. 
Farebné kombinácie 3D tieňov sú pekne zladené, preto ak máte doma nejaký dobrý podklad pod tiene, a chcete super lesklé a pigmentované farby na viečka, tieto tiene za 3€ pokojne vyskúšajte. 
Celkové hodnotenie: 3,5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára