Menu

nedeľa 14. júna 2015

Clinique *odličovač* Take the Day Off

Hoci mojou stálicou v odličovaní je micelárna voda od Garnier (hodnotenie tu), chcela som niečo na odličovanie, čo by som mohla používať s mojou čistiacou kefkou od Mary Kay (hodnotenie tu). Väčšinou s ňou používam tuhšie čistiace krémy, najlepšie tie, ktoré aj penia. Veľa dobrých vecí som počula aj o Clinique Take the Day Off odličovacom balzame, a preto som sa rozhodla ho vyskúšať. 

Clinigue Take the Day Off je odličovací balzam a preto má tuhšiu konzistenciu. Vyzerá ako biely krém, ktorý sa postupným rozotieraním zjemňuje. Veľmi rýchlo som prišla na to, že s mojou kefkou je nepoužiteľný, pretože na nej zanecháva mastný film. Pri balzame je síce uvedené, že ho môže používať každý typ pokožky, ale primárne je určený pre suchú pleť. Tiež sa uvádza, že nezanecháva mastný film a na pokožke naozaj neostane, ale na mojej kefke ostal. 
Preto som odličovací balzam začala používať iba s rukami. Raz som ho skúsila aj na odlíčenie očí, ale to nedopadlo dobre a oči ma štípali, preto si ním dnes odličujem len tvár. Najprv si jemne navlhčím tvár (na mejkap) a potom si malé množstvo balzamu začnem masírovať po pokožke. Musím uznať, že balzam odstráni úplne všetko. Po zmytí vodou ostane pokožka jemná a vláčna, vôbec nie vysušená ani mastná. 
Konzistencia je tu veľmi zaujímavá. Je to tuhý balzam, ktorý je na dotyk mastnejší, ale jednoducho sa rozotiera a mení sa na jemnú emulziu. Z bieleho krému sa stane priesvitná emulzia. Veľmi jednoducho sa s ňou pracuje a tvár netreba vôbec drhnúť. 

Odličovacia schopnosť tohto krému je naozaj dobrá. Odstráni aj vodeodolný mejkap a vôbec nemám pocit, že by som po ňom ešte musela niečo odličovať, teda okrem očí, ktoré u mňa s týmto krémom nejdú. Ani pred použitím tohto krému sa neodličujem, tvár si navlhčím aj s mejkapom. 
Inak často používam krém v sprche. Tam sa podľa mňa používa najjednoduchšie. Pred sprchou si odlíčim oči a potom v sprche si odlíčim zvyšok tváre. Ide to veľmi jednoducho a netreba dávať pozor, ako pri odličovaní nad umývadlom. Zvyšky tohto krému treba totiž opláchnuť. 
Občas krém používam aj po odlíčení, na hĺbkové čistenie. Tvár si najprv odlíčim micelárnou vodou, a potom si na navlhčenú tvár aplikujem malé množstvo tohto balzamu.  Niekoľko minút si s ním masírujem pleť a po zmytí je pleť nielen prekrvená, vyčistená, ale aj hladká. Krém aj pri dlhšej aplikácii nevysušuje pleť. 

Celkovo sa mi tento odličovací balzam páči. U mňa síce nie je na každodenné použitie, ale viem si predstaviť, že niektorým z vás by sa určite hodil aj na každý deň, najmä ak máte suchšiu pokožku, ktorú väčšina odličovacích prostriedkov podráždi. Trošku ma sklamalo to, že mi s ním nešli odlíčiť oči. Maskara aj tiene zišli dole, ale oči na potom štípali, zrejme trochu krému vniklo do očí, a nešlo to vymyť. Inak nemám žiadnu výčitku, aj keď mi môj pôvodný zámer s kefkou nevyšiel. Toto je balzam a na čistiacu kefku si budem musieť kúpiť nejaký gél. 
Kozmetiku značky Clinique si môžete kúpiť online alebo v parfumériách. Take The Day Off odličovací balzam stojí okolo 25 - 30 €. 
Celkové hodnotenie: 3,5 z 5. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára