Menu

piatok 12. júna 2015

Produkty, ktorým sa radšej vyhnúť

Pri skúšaní produktov často narazím aj na také, ktoré nech používam ako chcem, neviem im prísť na chuť. Nie sú vyslovene zlé, ale je na nich niečo, čo ma zakaždým odradí. V tomto príspevku vám poviem o niektorých produktoch, na ktoré sa podľa mňa určite neoplatí mínať peniaze. 
1, Eucerin DermoPurifyer Cover Stick *korektor*
Toto je klasický korektor v tyčinke, ktorý navyše obsahuje kyselinu salycilovú pre liečbu akné. Koncept je to veľmi pekný, aj balenie umožní aplikáciu presne na vyrážku, krytie je stredné, lenže… je dostupný iba v jednom odtieni. A ten je navyše trochu zvláštny, minimálne pre moju farbu pokožky. Takže korektor takmer za 10 € leží v poličke a čaká, kedy sa moja pleť zafarbí tak, že bude použiteľný…
2, Makeup Revolution *rúže*
Už som od značky Makeup Revolution vyskúšala zopár vecí, a všetky sa mi zapáčili, preto som sa rozhodla vyskúšať ďalšie. Kúpila som si ich rúže, jeden lesklý svetlo ružový, a druhý matný červený. A musím povedať, že nič moc. Rúže majú zvláštnu voskovú textúru, nemajú hladkú aplikáciu, akokeby preskakujú na perách. A ani keď už sú aplikované nesedia dobre, navyše raz sa mi z nich aj vyhádzali maličké vyrážky na perách… No skrátka jediný dôvod prečo ich doteraz mám je ten, že čakali na svoj článok na blogu.
3, Collistar S.O.S. Blemishes *prípravok proti akné*
Prípravky proti akné vedie byť zaujímavé, niektoré fungujú, iné nerobia vôbec nič, ďalšie začnú sami spôsobovať akné. Tento prípravok od Collistar je špecifický tým, že dokáže všetko - aj fungovať, aj nefungovať. V podstate je to hnedá hustejšia voda, ktorú si štetčekom nanesiete presne na vyrážku a necháte zaschnúť. Pôsobiť môže počas noci, alebo na obale píše, že sa hodí aj pod mejkap. No pod mejkap sa určite nehodí, nielen preto, že hnedá farba sa postupne mení na tmavšiu a tmavšiu, ale aj kvôli hustej textúre, ktorá vyrážku ešte viac zväčší. No a počas noci si zafarbíte vankúš a potom je to hop alebo trop. Raz mi vyrážka zmizla, inokedy napučala ešte viac. Preto som si povedala, že tento zázrak už radšej skúšať nebudem.
4, Freeman *pleťové masky*
Nemôžem si pomôcť, ale mám pocit, že ani jedna z Freeman pleťových masiek, ktoré som vyskúšala nebola terno. Nič zásadné pre moju pleť neurobila a keďže som ich vyskúšala habadej, už končím. Na trhu nájdete aj lepšie masky, na tieto sa mi už nechce vyhadzovať peniaze. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára