Menu

pondelok 29. júna 2015

Dermacol *Obsesión* riasenka

Kto by vedel odolať riasenke s názvom Obsesión, ktorá sľubuje nielen objem ale aj dĺžku? Ja teda nie, a preto si dnes môžete prečítať recenziu na riasenku do Dermacolu s názvom Obsesión

Táto riasenka má pekný červený obal, ale hneď ako som uvidela aplikátor, mierne som sa zháčila. Je to špirálovitý aplikátor, ktorý by teoreticky mohol vedieť dobre zachytiť riasy. Avšak nebola na to uspôsobená veľkosť. Ja sa s týmto aplikátorom neviem poriadne namaľovať, nedokážem si s ním prečesať riasy a ani ich celé obaliť čiernym krémom. 
Ďalšia vec je opadávanie. Táto maskara nevydržala celý deň na očiach, po čase začala opadávať, a ja som ju preto musela stále kontrolovať v zrkadielku. 
No a nakoniec objem a dĺžka. Maskara sľubuje obe, ale pre mňa nepriniesla ani jedno. Keď si túto riasenku aplikujem nie som spokojná a výsledok tiež nič moc. 

Moje odporúčanie: Nekupovať! Ja som s touto maskarou vôbec nebola spokojná a po tomto článku putuje rovno do koša, keďže je pre mňa prakticky nepoužiteľná. 
Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára