Menu

utorok 16. júna 2015

Dove *suchý šampón* Refresh + Care

Suchý šampón je skvelý pomocník pri úprave vlasov. Ja som vyskúšala už niekoľko suchých šampónov: dva od značky Balea (hodnotenie tu) a tiež jeden od značky Syoss (hodnotenie tu). V dnešnom príspevku si niečo viac povieme o suchom šampóne od značky Dove

Tento suchý šampón je jeden z tých lepšie voňajúcich. Podľa mňa má kvetinovú vôňu a to sa mi hneď zapáčilo. Čo sa mi už ale menej páči, je čistiaca schopnosť. Keď si šampón nastriekam na vlasy, síce chvíľu vyzerajú obstojne, ale keď sa na ne pozriem ani nie o pol hodinku, mám pocit, že sú opäť mastné. A keď si nastriekam väčšie množstvo šampónu, tak potom ostanú vlasy biele. Šampón má bielu farbu, ale malé množstvo sa dá v pohode vyčesať. Bohužiaľ, malé množstvo nevysaje všetok maz. 

Ja toto svoje balenie suchého šampónu od Dove spotrebujem, ale ďalšie si už asi nekúpim. Myslím, že sa vrátim naspäť k Syoss. 
Celkové hodnotenie: 2 z 5. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára