Menu

piatok 12. februára 2016

Mary Kay *ceruzka na pery*

Ceruzka na pery je pre mňa skôr výnimočná záležitosť ako každodenná rutina. Používam ich na výnimočné udalosti, keď naozaj potrebujem, aby farba na perách vydržala bez pohybu celý deň.
Celkom som sa potešila, keď mi poštou prišla táto ceruzka od Mary Kay. Síce sa mi od začiatku veľmi nepozdávala farba - Caramel - ktorá je taká hnedo sivá, rozhodla som sa vyskúšať. 

Ako môžete vidieť na obrázku, pery s ceruzkou vyzerajú mierne vysušene. A presne také sú aj v skutočnosti. Ceruzka sa nenosí veľmi pohodlne. Ale zase na druhej strane, vďaka tuhšej konzistencii vydrží na perách celý deň. 
Hoci dlhá výdrž je nepochybne veľké plus, trošku zvláštna farba a pocit vysušenia sú mínusy, kvôli ktorým vám ceruzku nemôžem odporúčať.
Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára