Menu

piatok 26. februára 2016

Lancome *lícenka* Blush Subtil

Lancome lícenka je jeden z míľnikov, ktoré som vždy chcela mať. Skrátka som chcela vedieť, či sú tie drahšie lícenky naozaj o toľko lepšie, o koľko vyššia je ich cenovka. 
Lícenka, ktorú mám, je z línie Blush Subtil, ktorá ponúka na výber niekoľko odtieňov, od jemných ružových po divoké fialové. Môj odtieň je 041 Fique Espiegle. Je to staroružová farba s maličkými zlatými trblietkami.


Lancome *lícenka* Blush Subtil

Lancome Blush Subtil má veľmi pekné, pevné balenie. Je celé čierne a vnútri sa nachádza veľké zrkadlo a štetec na aplikovanie. Ja som štetec už niekoľko krát použila a lícenka sa s ním aplikuje veľmi pekne. Štetec má kvalitné štetinky a skvele sa hodí na cestovanie. 
Na samotnej lícenke nájdete vyrazenú ružu - logo značky Lancome. Lícenka má stredný odtieň ružovej, ktorá sa pekne hodí na svetlú pleť. Lícenka má skvelú pigmentáciu a treba mať pri nej jemnú ruku. Veľmi jednoducho sa totiž može stať, že z krásnej, jemnej ružovej sa stane klaunovský mejkap. Čo sa mi na tejto lícenke páči je to, že aj na tmavšej pleti stále pekne ukáže.
Táto lícenka má púdrovú konzistenciu, ktorá pri aplikácii nerobí šmuhy. Môžete ju aplikovať na mejkap, ale pekne ukáže aj na “nahej” pokožke. Konzistencia síce nie je úplne krémová ako som si predstavovala, ale na aplikácii a výzore tejto lícenky to vôbec neuberá.


Lancome *lícenka* Blush Subtil

Ako som spomínala, lícenka nie je úplne matná. Obsahuje maličké zlaté trblietky, ale na bežnom svetle to nie je vidno. Za slnečného dňa vyzerá lícenka sviežo a jemne sa leskne. 
Čo sa mi na tejto lícenke najviac páči, je jej výdrž. Od rána až do večera, táto lícenka ostáva na svojom mieste. A samozrejme, nestráca na intenzite. Skrátka túto lícenku si ráno aplikujete a môžete na ňu zabudnúť. Celý deň bude vyzerať skvele.
Takže aký je verdikt? Je táto lícenka najlepšia zo všetkých, ktoré mám? Áno, je. Ja ju mám veľmi rada a používam ju takmer každý deň. Keď si túto lícenku kúpite, určite neoľutujete. 
Kozmetiku značky Lancome si môžete kúpiť v parfumériách - kamenných alebo online. Blush Subtil stojí okolo 30 Eur.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára