Menu

nedeľa 7. februára 2016

Missha *plátená maska na pleť* Pure Source cell sheet mask *Shea Butter*

Značku Missha mám celkom rada. Vyskúšala som ich BB krémy, ktoré som si okamžite zamilovala a momentálne mám už tretie balenie. Druhý produkt, ktorý ma veľmi zaujal, sú pleťové masky. Najviac sa mi páčia látkové masky, ktoré sa veľmi jednoducho používajú a dokážu priniesť skvelé výsledky. Samozrejme nie každá maska, ktorú som vyskúšala bola to pravé orechové. To však nie je prípad masky v tomto článku - Missha Pure Source cell sheet mask - Shea Butter (bambucké maslo).


Missha Pure Source Cell Sheet Mask - Shea Butter

Shea Butter je prvá maska, ktorú som vyskúšala z tejto série. Okrem bambuckého masla si môžete vybrať z ďalších 14 masiek - aloe vera, med, acai, perly, mango, ženšen, lotus, bambus, citrón, granátové jablko, zelený čaj, ryža, šošovica čajovník. Niektoré znejú trochu uletene a určite ich musím vyskúšať, ale ako prvú som si vybrala bambucké maslo, pretože som mala suchú a napnutú pokožku. A práve bambucké maslo je známa hydratačná látka. 
Okrem skvelej hydratácie ponúka bambucké maslo aj výživu rozjasnenie pokožky. Maska sa veľmi jednoducho používa - pleť je potrebné dôkladne vyčistiť a potom už len priložiť plátenú masku. Relaxujte približne 20 minút a potom si masku zložte a zvyšky gélu vklepte do pokožky.
Plátená maska veľmi dobre priľne ku pokožke, ale ja som si musela mierne obstrihnúť oči, pretože boli vystrihnuté viac podlhovasto (viac vyhovujúce napríklad ázijským očiam).


Missha Pure Source Cell Sheet Mask - Shea Butter

Maska má veľmi peknú vôňu, ktorá spríjemňuje používanie. Výsledok po 20 minútach je jemná a hydratovaná pokožka. Vysušené miesta sú vyliečené a aj mejkap sa aplikuje omnoho ľahšie a súmernejšie. 
Ak aj vás trápia podobné problémy ako mňa - vysušená a napnutá pleť, túto masku vám určite odporúčam vyskúšať. Veľmi príjemne sa používa, krásne vonia a hydratuje pleť.
Kozmetiku značky Missha si môžete kúpiť online. Pure Source Cell Sheet Mask Shea Butter stojí okolo 1,80 Eur.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára