Menu

streda 24. februára 2016

Súboj bavlnených masiek na pleť - 6 masiek

Ja zbožňujem pleťové masky a v poslednom čase sa mi veľmi zapáčili bavlnené masky na pleť. Ich používanie je jednoduché a ak nájdete tie správne, uvidíte aj krásny výsledok. 
V tomto článku si môžete prečítať o 6 maskách - každá na niečo iné, každá s iným výsledkom - ale všetky rovnakého bavlneného typu. 


Súboj pleťových masiek

1, Timeless Truth
Od značky Timeless Truth som si kúpila tri masky: Herbal Rejuvenation Immortelle Mask je maska so slamienkovým kvetom, ktorý omladzuje pleť. Obsahuje aj kyselinu hyaluronovú a vitamíny A a E, ktoré obnovujú, regenerujú a hydratujú pokožku. 
Druhá je Multipeptide Calming Revitalizing Mask, ktorá obsahuje ružový prášok na zvýšenie krvného obehu v pokožke. Zároveň poskytuje pokožke vlhkosť a uvoľnenie napätia. 
A výsledok? Tieto masky sa mi veľmi páčili. Síce boli príliš namočené a občas mi maska kvapla na tričko, výsledok bol pekný. Pokožka bola po oboch hydratovaná a vypnutá. Tieto masky si môžete kúpiť v drogérii a ja sa po ne určite opäť zastavím. Ich cena sa pohybuje okolo 2-3 Eur.


Timeless Truth

Tretia maska je Bio Cellulose Apple Stem Cell Collagen Mask, ktorá obsahuje kmeňové bunky z jablka s morským kolagénom. Maska poskytuje živiny, ktoré stimulujú ľudskú pokožku a opravujú poškodené tkanivo. 
Táto maska je úžasná. Dokonca bola zabalená medzi dvoma sieťkami, ktoré je potrebné najprv dať dole. Maska priniesla skvelý výsledok a pokožka bola hĺbkovo hydratovaná a vyživená. Túto masku si určite opäť kúpim a všetkým ju odporúčam. Môžete ju kúpiť v drogérii a stojí okolo 2-3 Eur.


Timeless Truth

2, Natuer Be
Od značky Natuer Be som si kúpila masku s názvom 36,5° Fermentation Poria Cocos Sclerotium Mask. Táto maska slúži na udržanie tónu pleti. Síce som zo začiatku trochu pochybovala, čo táto maska vlastne urobí pre moju pleť, nakoniec sa mi veľmi páčila. 
Pleť bola veľmi jemná a hydratovaná, skrátka cítila sa pohodlne. Navyše maska má veľmi peknú vôňu a rýchlo sa vstrebala do pokožky. Kozmetiku značky Natuer Be si môžete kúpiť na parfums a maska na udržanie tónu pleti stojí okolo 1 Eura.


Natuer Be

3, Holika Holika
Tieto masky od značky Holika Holika sú naozaj unikátne. Sú veselé a vtipné, ja mám After Mask Sheet - Drinking, ktorú si máme aplikovať po prehýrenej noci. Táto maska je detoxikačná a je vhodná pre suchú a drsnú pokožku ráno po párty. 
Musím sa priznať, že ja som si túto masku neaplikovala ráno po párty, ale keď sa moja pleť mierne vysušila, táto maska mi prišla veľmi vhod. Skvele sa hodí pre suchú pokožku, ktorá potrebuje dávku hydratácie. Ak aj vás trápi suchá pokožka, čistiaca maska After Drinking bude pre vás to pravé. Jej cena sa pohybuje okolo 3-4 Eur.
Druhá maska od tejto značky je Before Mask Sheet - Office Attendance. Túto masku si máme aplikovať ráno pred prácou, aby sme odstránili opuch a hydratovali pleť. Pri tejto maske som naozaj dodržala odporúčaný postup a aplikovala som si ju ráno pred prácou. A výsledok? Pekná a zjednotená pleť, na ktorú sa dobre aplikoval mejkap. Before Office Attendance pleťová maska stojí okolo 1-2 Eur. 


Holika Holika

A čo momentálne potrebuje vaša pokožka? Hydratáciu, omladenie, odpuchnutie či detox a výživu? Každá z týchto másk bola dobrá a ja si určite niektoré z nich kúpim opäť. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára