Menu

nedeľa 21. februára 2016

Max Factor *Elixir* lesk na pery

Max Factor Elixir je klasický lesk na pery, ktorý má peknú pigmentáciu, príjemnú konzistenciu a tradičný aplikátor. Kúpila som si ho, pretože som chcela červené pery, ktoré by sa jednoducho nosili. A tento lesk spĺňa všetky moje očakávania. 


Max Factor Elixir

1, Pigmentácia:
Max Factor Elixir má veľmi peknú pigmentáciu. Nie je síce taká plná ako rúž, ale nie je to ani priesvitný lesk. Farbu, ktorú si kúpite, aj uvidíte na perách. Ja som si kúpila červenú a som s ňou veľmi spokojná. Odtieň je pekný a príjemný aj na denné nosenie. 
2, Výdrž:
Elixir vydrží na perách ako priemerný lesk - pár hodín. Po jedení či pití potrebuje novú aplikáciu a aj počas dňa je vhodné lesk osviežiť novou vrstvou. V tejto kategórii teda nejde o dlhotrvajúci lesk, ale dobrú chvíľu na perách vydrží.
3, Konzistencia:
Tento lesk má veľmi príjemnú konzistenciu. Práve preto ho mám tak rada. Na perách je veľmi príjemný, hydratačný a vôbec nie je lepkavý. Farba nerobí šmuhy, ale pekne sa rozotrie po perách. Je tak akurát hustý, aby sa nerozlieval mimo pier, ale zároveň je ľahký.


Max Factor Elixir

4, Aplikátor:
Aplikátor je klasická hubka, na jednej strane skosená. Lesk sa s ním veľmi dobre aplikuje, ale okraje pier môžu byť trochu problematické, najmä pri tmavších odtieňoch. Preto na večerné líčenie bude asi potrebná ceruzka na pery, ale pri svetlejších odtieňoch je aplikátor ideálny. 
5, Odtiene:
Na výber máme niekoľko odtieňov, od svetlých - béžových, cez ružovú, červenú až po tmavšie bordové odtiene. Ja mám odtieň 30 Captivating Ruby. Tento odtieň je krvavo ružová farba, ale rozmýšľam, že si kúpim aj svetlo ružovú na každý deň v odtieni 20 Glowing Peach
6, Balenie:
Max Factor Elixir má pekné, klasické, dospelé balenie. Odtieň vidíte priamo a zlatý vrchnáčik sa nelúpe.
Celkové hodnotenie: Ja mám tento lesk veľmi rada. Napriek výraznejšiemu odtieňu, ktorý mám, ho nosím dosť často. Má veľmi príjemnú konzistenciu a dobrú pigmentáciu. Určite si kúpim ďalší odtieň a aj vám ho môžem odporúčať.
Max Factor Elixir lesk na pery stojí okolo 7 - 10 Eur.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára