Menu

sobota 23. apríla 2016

L´Oreal *Super Liner* Perfect Slim

L´Oreal Super Liner je línia liniek na oči, ktoré vychádzajú v rôznych verziách. Vyskúšala som zatiaľ dve: Ultra Precision (hodnotenie tu) a Extra Black Gloss (hodnotenie tu). Minule som v drogérii videla verziu s názvom Perfect Slim a musela som ju vyskúšať. 
Doteraz bol môj favorit Ultra Precision a musím povedať, že aj po vyskúšaní Perfect Slim sa vedúca priečka nezmenila. Hoci Ultra Precision a Extra Black Gloss sú klasické tekuté linky na oči a Perfect Slim je fixka, nemôže so svojimi sestrami súperiť. 

Dôvod je veľmi jednoduchý - fixka Perfect Slim sa rozpíja. Ako môžete vidieť na obrázku, linka je síce pekne čierna, ale rozpíja sa, a preto ani na viečkach dlho nevydrží. 
Ja vám teda rozhodne odporúčam vyskúšať verziu Ultra PrecisionPerfect Slim fixka je podľa mňa priemer.
Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára