Menu

piatok 11. septembra 2015

Nivea *Makeup Starter* podkladový hydratačný krém

Nedávno som zháňala nový hydratačný krém a do oka mi padol Nivea Makeup Starter. Krém je určený pre normálnu a zmiešanú pokožku. Okrem hydratácie sľubuje aj vytvorenie ideálneho podkladu pod mejkap. 

Krém má gélovú textúru, vďaka ktorej sa veľmi rýchlo vstrebe do pokožky. Vôňa je jemná a svieža. Čo je však podľa mňa veľmi slabé, je úroveň hydratácie. Krém je síce určený pre normálnu pokožku, takže hydratácia nemusí byť vysoká. Navyše, ak sa má krém nanášať tesne pred mejkapom, musí byť jemnejší. Avšak ja mám pocit, že Makeup Starter sa vpije do pokožky a úplne sa stratí. 

Pre mňa nespĺňa Makeup Starter ani úlohu hydratačného krému, ani podkladu pod mejkap. Pokožka je síce jemnejšia, ale ani póry nie sú zmenšené, ani mejkap nevydrží dlhšie. Ja si tento krém opätovne nekúpim, a aj vám odporúčam skúsiť niečo iné.
Celkové hodnotenie: 2 z 5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára