Menu

piatok 4. septembra 2015

L’Oreal *mejkap* Infallible 24H-Matte

L’Oreal Infallible 24H-Matte je mejkap, o ktorom som počula veľa dobrých vecí. Hneď som vedela, že ho musím vyskúšať aj ja. A hoci mám mejkapov viac ako dosť, a tým myslím asi 5 plných túb naraz otvorených, L´Oreal Infallible 24H-Matte som si predsa kúpila. Začalo to ako u mňa skoro stále, videami na YouTube. Tam bol tento mejkap tak ospevovaný, že už o pár dní som ho mala doma aj ja. Presvedčili ma argumenty ako vydrží celý deň, dokonale matný a skvelé krytie. Nuž, ako tento mejkap dopadol v mojom testovaní? Dozviete sa to v tomto článku. 

image
Tento mejkap je tekutý a predáva sa v platovej tube, odkiaľ si produkt vytlačíte. Mne tento spôsob dávkovania celkom vyhovuje, pretože pumpička niekedy nadávkuje priveľa mejkapu. Môj odtieň je 10 Porcelain, ale na výber je približne 5 ďalších odtieňov (záleží na obchode), z ktorých si môžete vybrať. Nie je to úžasne široký výber a L´Oreal už má zopár mejkapov, pri ktorých je výber odtieňa naozaj široký. 
Čo sa týka finišu - tento mejkap je 100 % matný. Ak teda hľadáte saténový alebo mierne lesklejší mejkap, tento nebude pre vás. Ale ak máte mastnú pleť a chcete matný mejkap - tu ho nájdete.  Musím potvrdiť, že jeho matné vlastnosti sú naozaj skvelé a pokožka ostane matná po celý deň. Ja si mejkap ešte pre istotu zafixujem púdrom a matnú pleť mám zaručenú. 
Na obale sa tiež dočítate: Texture - Medium (stredná). Na výber tam sú ešte light (ľahká) alebo Heavy (ťažká). V preklade to znamená, že toto nie je ani jeden z tých ľahkých mejkapov, ktoré majú textúru podobnú hydratačnému krému. A nepatrí ani medzi mejkapy s hutnou textúrou, ktoré treba desať minút rozotierať. Textúra je teda stredná, čo znamená, že s mejkapom je treba trošku popracovať a poriadne ho rozotrieť, ale nie je to vôbec zložité. Aj s týmto súhlasím, ja si tento mejkap rozotieram prstami a teplo z rúk ho vie pekne zjemniť. 

image
To, na čo chce tento mejkap nalákať zákazníčky, je podľa mňa vysoké krytie. Väčšina mejkapov v drogérii má nízke alebo stredné krytie. Ale tento mejkap medzi ne rozhodne nepatrí. Tu naozaj dostanete vysoké, vysoké krytie. Ja mávam problémy s akné, a s týmto mejkapom používam korektor len minimálne (jedna, dve vyrážky, ktoré sú výrazne červené). Všetko ostatné dokáže tento mejkap zakryť. V tomto smere sa naňho môžete úplne spoľahnúť, a ak vás netrápia výrazné kožné problémy, korektor ani nevytiahnete. 
No a na záver - výdrž. Spojenie 24 hodín zakomponoval L´Oreal aj do názvu tohto mejkapu. Nuž a tu prichádzame k jedinému zádrheľu tohto mejkapu. Na mne nikdy nevydrží celý deň. Neviem čím to je, pretože mám mejkapy, ktoré to dokážu bez problémov. Ale tento je vždy v druhej polovici dňa usadený v líniách tváre. Nie je to síce veľký problém, pretože mejkap stačí znova rozotrieť a prepudrovať, ale aj tak. Možno na vašej pleti tento problém nebudete mať, pretože, ako som spomínala, hodnotenia ktoré som videla ja boli najmä o dlhej výdrži tohto mejkapu. 
Kozmetiku značky L´Oreal si môžete kúpiť v drogériách alebo online.  L’Oreal Infallible 24H-Matte mejkap stojí okolo 10 - 15 €. 
Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára