Menu

nedeľa 20. septembra 2015

Neutrogena *Pink Grapefruit* krémová čistiaca emulzia

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit krémová čistiaca emulzia je na trhu už nejaký ten piatok. Ja som si kúpila “až” teraz a bol to skvelý nákup. Línia Pink Grapefruit je výrazne voňavá kolekcia, ktorá obsahuje niekoľko produktov na výber. Ja som si vybrala čistiaci krém, ktorý by som mohla používať s čistiacou kefkou Mary Kay (hodnotenie tu). 

Čistiaci krém je jemný a ľahko sa rozotiera. Má krásnu, výraznú, citrusovú vôňu, ktorú zbožňujem. Pleť je po čistení hebká a hydratovaná. Žiadne pocity vysušenia či sťahovania pleti sa nedostavia. 
Čistiaci krém obsahuje aj látky, ktoré pomáhajú bojovať s akné, napríklad kyselinu salicylovú. Úprimne si nemyslím, že by mal tento krém zázračne pomáhať akné. Ide skôr o príjemný doplnok, nie hlavnú pleťovú starostlivosť. Na to je na pokožke príliš krátko, aby dokázal niečo zmeniť. Ale jeho primárna úloha je vyčistiť a osviežiť pleť. A to urobí dokonale. Ja som týmto výrobkom nadšená a každému, kto má rád citrusové vône odporúčam Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit krémovú čistiacu emulziu vyskúšať (cena okolo 6-7 €).
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára