Menu

štvrtok 10. septembra 2015

Mary Kay *at play*krémové očné tiene - Shadow and Liner

Ja mám krémové očné tiene veľmi rada. Pretože mám mastnejšiu pleť, ovplyvňuje to aj môj očný mejkap a práve krémové očné tiene sú ten trik, ktorý zaručí, že tiene vydržia celý deň. Preto ich aj rada skúšam a aktuálne sa hrám s krémovými očnými tieňmi od Mary Kay s názvom Shadow and Liner.

Tieto očné tiene majú formu obojstrannej tyčinky. Jeden koniec je zaoblený, aby sa tieň ľahko aplikoval na viečko. Druhý koniec tyčinky je ostrejší, aby sme mohli nakresliť ostrejšie línie, napríklad linku. Ale samozrejme, ak použijete štetce na očné tiene, môžete si s týmito tieňmi vyčarovať naozaj čokoľvek.
 Tieto tiene sa veľmi ľahko rozotierajú aj s prstami aj so štetcami, takže s týmto nebudete mať problém. Tiene sú preto vhodné aj pre začiatočníčky. Nie sú suché, sú naopak, veľmi krémové, čo zjednodušuje aplikáciu.

Pigmentácia je veľmi dobrá, farbu ako v balení uvidíte aj na očiach. Tieto tiene sa dajú nosiť aj osamote, prípadne len s podkladom pod očné tiene. Musím však povedať, že pri takejto aplikácii tiene nevydržia celý deň. Približne v polovici dňa musím tiene upraviť. Iná situácia je však, ak budete tieto tiene používať v kombinácii s púdrovými tieňmi. Aj ja si najprv aplikujem tieto tiene a potom si nanesiem vrstvu klasických tieňov. Takáto kombinácia je moja najobľúbenejšia a vydrží celučičký deň.
Ja vám tieto tiene môžem odporúcať. Sú pigmentované, ľahko sa aplikujú a v kombinácii s púdrovými tieňmi vydržia na očiach celý  deň. Môj odtieň sa nazýva Iced Lilac, ale na výber máte, samozrejme, viac odtieňov. Krémové očné tiene v pere stoja okolo 14 € (kúpiť tu).
Celkové hodnotenie: 4 z 5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára