Menu

streda 27. mája 2015

L´Oréal Paris *Infallible 24H* mejkap

Nový trend, ktorý pristál v našich drogériách, je jednoznačne dlhotrvajúci mejkap. Nájdete ho už takmer v každej značke, a v tomto príspevku si zhodnotíme 24 hodinový mejkap od značky L´Oréal Paris s názvom Infallible Stay Fresh Foundation

Línia produktov s názvom Infallible má v značke L´Oréal Paris značné zastúpenie. Už som tu písala hodnotenia na Infallible 16 hodinový mejkap (hodnotenie tu) a Infallible očné tiene, ktoré sú jedny z mojich najobľúbenejších v drogérií, a kedykoľvek je na ne zľava - neodolám (hodnotenie tu). 
Jedným z nedávnych prírastkov do rodiny Infallible je 24H Stay Fresh mejkap. Nájdete ho v mnohých odtieňoch a to je prvou výhodou tohto mejkapu, určite si nájdete ten svoj odtieň, ktorý vám dokonale sadne. Ja mám odtieň 120 Vanilla a je to dokonalá zhoda. Tento mejkap má balenie s pumpičkou, čo je opäť veľmi výhodné a praktické. Mne stačí jedna pumpička na celú tvár a krk. 
Tento mejkap je tekutý a veľmi dobre sa rozotiera. Ja som vyskúšala aj štetec, aj hubku, aj prsty a podľa mňa sú všetky aplikácie rovnako ľahké a rovnomerné. Konzistencia tohto mejkapu je v tomto vynikajúca a rozotieranie dostratena ide naozaj veľmi jednoducho. 
Finiš Infallible 24H mejkapu je prirodzený, jemne matný. Ak máte normálnu pokožku, možno ani nebudete potrebovať púder, ale ja mám mastnú pleť a preto si púder na zafixovanie radšej aplikujem. 
Mejkap by podľa názvu mal vydržať na tvári 24 hodín. Ja ani neviem, ako by sa to dalo otestovať :) ale viem, že mejkap naozaj vydrží na tvári celý deň. Čím tenšia vrstva, tým mejkap dlhšie vydrží. Všimla som si totiž, že pri hrubšej vrstve sa mejkap na konci dňa začne usádzať v líniach tváre. Našťastie aj tenká vrstva vynikajúco kryje a preto tu rozhodne platí - menej je viac

Okrem 24 hodinovej výdrže má tento mejkap viacero tvrdení: žiadne odtlačky na oblečení, dokonalé krytie, žiadny lesk počas dňa, žiadne vysušené miesta, a žiadny efekt masky. 
Z mojich skúseností sa mejkap naozaj neotláča, a keď “zaschne”, ostane na mieste. Ako som spomínala, trochu mejkapu si aplikujem aj na krk, keďže ho mám úplne biely a škvrny na oblečení naozaj nemusím neriešiť. 
Dokonalé krytie a žiadne viditeľné nedokonalosti - to je hlavný dôvod prečo tento mejkap rada používam. Aj v tenkej vrstve rozotrenej prstami dokáže mejkap krásne zakryť začervenanie aj vyrážky. S ním používam naozaj minimum korektora, lebo väčšinu nedokonalostí zakryje mejkap.
Mejkap má matnejší finiš, ale keďže mám mastnú pleť, musím si ju počas dňa raz prepudrovať. Ak je vaša pleť normálna, určite vám mejkap vydrží matný celý deň. 
Žiadne vysušené miesta som nevedela otestovať, pretože suchá pokožka ma už dlhšiu dobu netrápila. Ale keďže mejkap má matnejší finiš, asi nebude príliš vhodný pre suchú pleť, ktorá si žiada trošku lesku na oživenie. 
S tvrdením - žiadny efekt masky - však nemôžem úplne súhlasiť. Ak si nanesiete silnejšiu vrstvu mejkapu, tak síce zakryjete úplne všetko, ale efekt masky sa určite počas dňa vytvorí. A úprimne mne sa to občas stane aj s tenkou vrstvou, ak mám v ten deň veľmi mastnú pleť. Toto považujem za jedinú nevýhodu tohto mejkapu - občas bude na konci dňa vyzerať trochu neprirodzene (ale stále s vysokým krytím). 
Celkové hodnotenie:
Mne sa Infallible 24H mejkap celkom pozdáva. Má vysoké krytie a pri správnej aplikácii z neho určite budete nadšená. Obzvlášť sa hodí na spoločenské udalosti, kde je potrebný krycí a dlhotrvajúci mejkap. 
Kozmetiku značky L´Oréal Paris si môžete kúpiť v drogériách, parfumériách či online. Infallible 24H Stay Fresh mejkap stojí okolo 10-15 €. 
Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára