Menu

streda 20. mája 2015

Alverde *balzam na pery* nechtík lekársky

Dnes mám pre vás ďalší tip na skvelý produkt. Je ním balzam na pery od značky Alverde s nechtíkom lekárskym.

Tento balzam ku mne prišiel poštou, ako pozornosť, spolu s magazínom z DM-ky. Asi to záleží na počte bodov na kartičke, ale domov mi už počas rokov prišlo veľa rôznych vzoriek, raz aj magnetky na chladničku. No z tohto prekvapenia mám zatiaľ najväčšiu radosť. 
Tento balzam na pery s nechtíkom lekárskym má jasno žltú farbu a bohužiaľ, nie príliš peknú vôňu. Ale to ide na vedľajšiu koľaj, pretože balzam je úžasne krémový, hydratačný a liečivý

V poslednom období je tým jediným, po čom siaham, keď ma trápia suché pery či alergie. Balzam je hustý ako maslo a na perách ho budete cítiť (ale tú vôňu našťastie nie). Pôsobí upokojujúco, hydratačne a vďaka nechtíku aj liečivo. Ja vám tento balzam jednoznačne odporúčam vyskúšať, mňa veľmi pozitívne prekvapil. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

1 komentár:

  1. praveže vôňa je fajin vobec mi nevadi a naozaj je velmi dobry bola som snim velmi spokojna:))

    OdpovedaťOdstrániť