Menu

nedeľa 7. decembra 2014

NYC *Individual Eyes* paleta tieňov na oči

NYC New York Color je značka kozmetiky, ktorá sa nedávno začala objavovať napríklad aj na stojanoch v Tescu. Ja som si z ich ponuky vybrala paletu očných tieňov s názvom Individual Eyes v odtieni 943 Smokey Greens. Táto paleta by mala byť určená špeciálne pre zelené oči a nájdete v nej tri odtiene fialovej, dva zvýrazňovače a tiež poklad pod očné tiene. Moja farba očí je hnedá, a napriek tomu, že pre hnedé oči má NYC pripravenú ďalšiu paletku, ja som si vybrala túto. 


Tiene: V tejto paletke sú štyri púdrové tiene a žiaden z nich neobsahuje trblietky. Béžová, fialová a bordová majú lesklejší finiš, tmavo fialová je tu matná. Pigmentácia týchto tieňov je dobrá, ich farba na viečku je rovnaká ako v balení. Tiene sa dobre rozotierajú a neopadávajú. 

Podklad: Podklad pod očné tiene v tejto paletke som vyskúšala len raz a stačilo mi. Pre mňa vôbec neúčinkoval a tiene sa veľmi rýchlo zhlukli v záhybe oka. Odvtedy sa ho nesnažím používať a aplikujem si môj odskúšaný Essence I ♥ Stage podklad (hodnotenie tu).

Zvýrazňovač: Okrem púdrového tieňa, ktorý môžete používať ako zvýrazňovač, sa v tejto paletke nájde aj krémový zvýrazňovač. Obsahuje maličké trblietky a ja ho rada používam. Nevyzerá síce úplne prirodzene, ale dodá veľmi pekný a výrazný lesk. Takýto zvýrazňovač by som nepoužívala každý deň, ale občas na ozvláštnenie sa hodí. Okrem očí ho môžete aplikovať aj na líčka alebo na telo.


Celkové hodnotenie: Ja som s touto paletkou spokojná. Všetko je tu dobré až na podklad, ale to som ani neočakávala. S tieňmi sa dobre pracuje a krémový zvýrazňovač je príjemné spestrenie. Paletka stojí okolo 5 € a vybrať si môžete z niekoľkých farebných verzií. 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára