Menu

utorok 15. júla 2014

Rimmel Hide The Blemish - korektor

Mejkap je určený na zjednotenie odtieňa pleti a korektor je určený na zakrytie nedokonalostí. Skvelá vec na kozmetike je tá, že sa nemusíte držať takýchto poučiek, tie sú tu len ako základné mantinely. Je dobré vedieť, na čo sú produkty určené a ako sa majú používať, ale najlepšie je prispôsobiť si ich svojim potrebám. V tomto príspevku sa budeme baviť o korektore a ten môžete naozaj použiť rozličnými spôsobmi. Na mejkap, pod mejkap, bez mejkapu, počas dňa, na tvár, na telo, skrátka akokoľvek chcete. Jedno pravidlo však dodržiavať treba, a síce každý druh korektora nemôžete použiť na všetko. Ak je to korektor - zvýrazňovač, nie je dobré aplikovať ho na vyrážky, lebo ich zvýrazní. Ak je to hustý korektor, nie je vhodný pod oči, lebo sa bude usadzovať vo vráskach, atď. 

Korektor v tomto príspevku je tuhý a je určený na zakrytie vyrážok a kruhov pod očami. Aký v skutočnosti je Rimmel Hide the Blemish korektor sa dozviete, ak budete pokračovať v čítaní. 


Informácie, ktoré nám Rimmel dáva o tomto korektore, sú skromné. Jedna veta v skratke vysvetľuje tento produkt: Efektívne zakrýva vyrážky a kruhy pod očami. Veľkosť korektora je 4,5 gramu a má balenie má ako rúž na pery. Kúpiť si ho môžete v piatich odtieňoch: Light Beige, Golden Beige, Neutraliser, Soft Honey a Ivory. 

Konzistencia:

Tento korektor má tuhú konzistenciu, keďže je vytvarovaný ako rúž. Ja ho nosím v kabelke a ani na teple sa nerozpustil. Tuhá konzistencia ostáva aj po nanesení na pokožku. To mierne sťažuje aplikáciu, pretože balenie naznačuje aplikáciu priamo na pleť, ale najlepšie je produkt najprv zohriať na ruke alebo v prstoch, aby sa jednoduchšie rozmazával. 

Aplikácia:

Z uvedeného vyplýva, že najlepšia je aplikácia prstami. Štetec tu nebude veľmi účinný, pretože dobre nerozotrie produkt a potom aj tak budete musieť použiť prsty. Korektor môžete aplikovať aj priamo na pleť, ale opäť bude zložitejšie ho rozotrieť. Mne najviac vyhovuje aplikovať si korektor na chrbát ruky a potom prstami naniesť a rozotrieť produkt. 


Krycia schopnosť:

Pre mňa slabá. Korektor napriek tomu, že je tuhý, nie je pri jednej vrstve dostatočne pigmentovaný. Je pre mňa trochu nepochopiteľné, prečo korektor, ktorý má zakrývať vyrážky, nemá vyššiu pigmentáciu. Pri využití na zakrytie kruhov pod očami je v pohode, ak to nie sú veľmi tmavé kruhy. Jedna vrstva korektora pre mňa nie je dostačujúca na zakrytie červených miest.

Odtiene:

Korektor môžete nájsť v piatich odtieňoch, čo nie je veľa. Na druhej strane korektor môžete aplikovať aj pod mejkap a vtedy sa nemusíte úplne presne trafiť do odtieňa. Ak ho však chcete používať na mejkap alebo samostatne je dôležité mať správny odtieň. Ja mám odtieň Ivory a v zime je to môj odtieň. V lete je pre mňa trochu svetlý.


Ako korektor používam ja:

Kedže krycia schopnosť korektora nie je vysoká, ja tento produkt používam na úpravu počas dňa. Korektor mám v kabelke a keď treba počas dňa niečo upraviť alebo dodatočne zakryť, použijem ho. Takéto využitie je vhodné, pretože na tvári už nejaký produkt s krytím je a preto na úpravu stačí aj produkt s nižším krytím. 

Celkové hodnotenie:

Rimmel Hide the Blemish korektor má tuhú konzistenciu a trochu ťažšie sa rozotiera. Pigmentácia je slabšia a preto sa produkt nehodí používať samostatne. Ak máte celkom dobrú pleť a použijete aj mejkap, tento korektor vám bude stačiť. Na seriózne zakrytie vyrážok (teda aspoň pre mňa) jedna vrstva nestačí. Viac vrstiev síce nevyzerá na pleti neprirodzene, ale pôsobí trochu ťažko. 

Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Kozmetiku značky Rimmel si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Ak chcete vyskúšať Hide The Blemish korektor a zistiť či vám bude vyhovovať viac ako mne, kúpiť si ho môžete za cenu okolo 3 € (kúpiť tu). 

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára